ניהול השיווק באופן חכם להצלחה עסקית!

תן לי לדאוג לשיווק שלך – אתה תתמקד בחזון.

WHAT I DO

ניהול שיווק
במיקור חוץ

ניהול שיווק חכם ומדויק הוא המפתח לצמיחה יציבה של כל חברה. כששיווק מנוהל נכון, הוא לא רק מביא לקוחות חדשים – הוא גם חוסך זמן לאנשי המכירות על לידים לא רלוונטיים, מגביר את שביעות הרצון של הלקוחות הקיימים, ומשאיר אותם לאורך זמן. אני מתמחה בניהול סוכנויות דיגיטל או ביצוע השיווק בעצמי, קביעת יעדים מדידים, חיבור השיווק למכירות והטמעת תהליכים שמבטיחים תוצאות מדידות ומיתוג מנצח שמוביל את החברה שלך קדימה.

אני רק שאלה

בעולמות ההייטק, השיווק פועל עם שיטות מתקדמות שמחברות בין טכנולוגיה, תהליכים ולקוחות. בתעשיות אחרות, הפערים מורגשים – ולפעמים זה בדיוק מה שמעקב את הצמיחה. אולי כדאי לבדוק: האם החברה שלך משתמשת בכלים ובשיטות שמבטיחות חדישות, שיוצרות פער בינה לבין המתחרים?

אני רק שאלה

automatic

שיווק על אוטומט

שיווק טוב לא נשאר רק ברשתות החברתיות – הוא נכנס פנימה לבניית תהליכים אוטומטיים בתוך החברה שמנהלים תקשורת חכמה עם הלקוח. אוטומציות כאלה מסננות לידים, מספקות להם מידע רלוונטי ומשפרות את חוויית הלקוח, כך שהם נשארים חמים ומעורבים עד שאיש מכירות יוצר איתם קשר.

אחרי המכירה, האוטומציה לא מפסיקה. תהליכים מתקדמים יכולים להוביל את הלקוחות ל-UP SALE או CROSALE, לגרום להם להמליץ על החברה לחברים ולהגביר את שביעות הרצון שלהם. כך, שיווק על אוטומט לא רק מגביר מכירות – הוא גם מחזק את הקשר עם הלקוח לאורך זמן. ואם אין לחברה שלך תהליך כזה אז זה הזמן שיהיה לה!

connect

חיבור השיווק למכירות

שיווק טוב לא נגמר בהבאת לידים – הוא מתחיל בלהראות ללקוח למה החברה שלך שונה וטובה יותר מהאחרות. הוא מדגיש את ההבדלים בין המוצר או השירות שלך לבין המתחרים, יוצר חיבור רגשי ומראה ללקוח שאתה מכיר אותו ואת הצרכים שלו יותר טוב מכל אחד אחר. שיווק כזה לא רק נוגע בכאב או מסקרן – הוא מייצר אמון אמיתי ותחושת שייכות.

מעבר לכך, שיווק מדויק יודע להוריד חסמי רכישה ולהפוך את האמונות השליליות של הלקוח הפוטנציאלי לאמונה שהוא בידיים הכי טובות. כך, הלקוחות עוברים תהליך "בישול" שמביא אותם מוכנים לשיחה עם אנשי המכירות – שיחה שהופכת לקלה, טבעית וממוקדת סגירה. בחברה שלך יש חיבור כזה?

strategy

אסטרטגיות שיווקיות

לרוב החברות אין אסטרטגיה שיווקית אמיתית – יש להן טקטיקה פשוטה, ולפעמים אפילו שטחית. זה מה שגורם ללידים להגיע קרים ולאנשי המכירות לעבוד קשה מדי, בלי תוצאות מספקות.

ישנן אסטרטגיות שיווקיות מתקדמות שיכולות לשנות את כללי המשחק, כמו המשפך השיווקי (שלא מתבלבלים עם "משפך ירוק" – זו טקטיקה בלבד), משפך הפוך, מוצר חדירה, אסטרטגיית אינפיניטי, בליצ'סקיילינג ועוד רבות אחרות. אם הפרילנסרים או הסוכנויות שלך לא דיברו איתך על האסטרטגיות האלו, זה פשוט כי הם לא רוצים לעבוד קשה. אבל לך מגיע יותר – מגיע לך שיווק שמניע צמיחה אמיתית ותוצאות מובהקות!

ארוכה ומוצלחת

השותפים שלי לדרך

contact

לקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי