שיווק טוב לא נשאר רק ברשתות החברתיות – הוא נכנס פנימה לבניית תהליכים אוטומטיים בתוך החברה שמנהלים תקשורת חכמה עם הלקוח. אוטומציות כאלה מסננות לידים, מספקות להם מידע רלוונטי ומשפרות את חוויית הלקוח, כך שהם נשארים חמים ומעורבים עד שאיש מכירות יוצר איתם קשר.
אחרי המכירה, האוטומציה לא מפסיקה. תהליכים מתקדמים יכולים להוביל את הלקוחות ל-UP SALE או CROSALE, לגרום להם להמליץ על החברה לחברים ולהגביר את שביעות הרצון שלהם. כך, שיווק על אוטומט לא רק מגביר מכירות – הוא גם מחזק את הקשר עם הלקוח לאורך זמן. ואם אין לחברה שלך תהליך כזה אז זה הזמן שיהיה לה!